My Love

نیش دوست از نیش عقرب بدتر است پس بزن عقرب که دردش کمتر است

سلام

امروز یه حالی از حسین گرفتم که هنوزم خوشحالم

رفته بودم آژانس که یه سرویس خورد برم هتل مهران رفتم اونجا دیدم یه زن و شوهر که ترک بودن رو باید میبردم اماکن چون مدرکی نیاورده بودن که ثابت کنه زن و شوهرن

اینا که سوار ماشین شدن دیدم بلد نیستن فارسی حرف بزنن ، هتل بابا بزرگ حسین هم نزدیک همین هتلست زنگ زدم محمد(داداش حسین) گفتم اگه بیکاری بیا بریم اینا بلد نیستن فارسی حرف بزنن تو براشون ترجمه کن که گفت من باید تو هتل باشم

بعد گف بزار بگم حسین بیاد تو هتله منم گفتم نه دستت درد نکنه یکی رو پیدا میکنم

 

محمد که نمیدونه بین ما چی اتفاقی افتاده

حالا فک کنین محمد بره اینو به حسین بگه ، اون چی میخواد جواب بده



نظرات شما عزیزان:

kosar
ساعت15:09---12 مرداد 1391
خوبه که خودت هم موافقی که پسرای امروزی به درد لای جرز دیوار هم نمی خورن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:,ساعت13:37توسط Ali | |