My Love

نیش دوست از نیش عقرب بدتر است پس بزن عقرب که دردش کمتر است

اینم عکس ماشینم 


به نظرت وقتی حسین اینو میبینه چه حالی میشه ؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نجمه
ساعت8:45---18 مرداد 1391
واقعا باهاش ازدواج كرد؟من اول فكركردم كه حسين باعاطفه دوست شده واي چه داداش نامردي بااينكه مي دونست شمااين قدر عاطفه رو دوستدارين . واي باورم نميشه چه داداش نامردي ......

نجمه
ساعت13:28---17 مرداد 1391
دوباره سلام
يا اگه عاطفه دوستون داشت هيچ وقت با حسين حرف نميزد !!!!!!!!!!!!!!
درست ميگم ؟


نجمه
ساعت11:30---17 مرداد 1391
سلام علي اقا وبت رو كامل خوندم
ناراحت شدم به خاطراون دوستت كه بهتون نامردي كرده بود
ولي برام يه سوال پيش اومده شماكه اينقدرعاطفه رو دوست دارين اگه اون شمارودوست داشت ازدواج نمي كرد ؟


asma
ساعت12:31---16 مرداد 1391

یادمان باشد شاید شبی آنچنان آرام گرفتیم که دیدار صبح فردا ممکن نشد.
پس به امید فرداها"محبت هایمان"راذخیره نکنیم...!


من و خودم
ساعت21:11---14 مرداد 1391
سلام علی.
وبت قشنگه.
ممنون که سر زدی.


من و خودم
ساعت21:11---14 مرداد 1391
سلام علی.
وبت قشنگه.
ممنون که سر زدی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 14 مرداد 1391برچسب:,ساعت12:28توسط Ali | |