خدایا

My Love

نیش دوست از نیش عقرب بدتر است پس بزن عقرب که دردش کمتر است

خدايا نمي ترسم از گناهاني که با همه بي شرمي خود انجام دادم نميگويم

نمي ترسم ولي اميد به بخششت دلم را محکم مي کند. خدايا مي ترسم از

اينکه عشقي را به نفرت تبديل کرده باشم مي ترسم از اين که دلي را

شکسته باشم مي ترسم از اينکه چشمي را به همه مردم بدبين کرده

باشم ميترسم از اينکه با غرور خود ،لجاجت خود و هوسهاي خود عشقي را 

به سخره گرفته باشم و صداقت در دلي را ناديده گرفته باشم و اشکي را ازچشمي

جاري ساخته باشم. خدايا ترسانم از اينکه جواب صداقتي را با

دورنگي داده باشم خدايا،خدايا به خداييت ترسانم از اينکه دلي را شکسته و اشکي را

بر چشمي جاري ساخته باشم 

چراکه اگر تو ببخشي من خود را نمي بخشم. خدايا به خداييت قسمت مي

دهم اگر روزي دلم آنقدر سنگ شد که بتوانم عشقها را به بازي بگيرم

وصداقتها را بازيچه دست خود کنم قبل از آن زندگي را از من بگير.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:,ساعت4:3توسط Ali | |